Reklamne table, ki jih vidimo v naši okolici malim in velikim podjetjem omogočajo oglaševanje njihovih izdelkov ali storitev. Reklamne table so odličen pripomoček, še posebej za lokalno oglaševanje, kjer želimo doseči predvsem občinstvo, ki živi na nekem manjšem geografskem področju. Tak tip oglaševanja pride še posebej prav, če imate v bližini trgovino, delavnico, studio, itd. in želite opozoriti na svoje izdelke oz. storitve.
Kdaj oglaševati z reklamno tablo?
Z reklamnimi tablami lahko oglašujete in mimoidoče hkrati usmerite v vašo stavbo ter dopišete kako daleč stran se nahaja, to je nekaj kar pri spletnem oglaševanju običajno ne morete doseči. Ker so reklamne table stacionarne (se ne premikajo) je njihov najem cenovno ugoden, stroški njihovega vzdrževanja pa praktično minimalni, zato se investicija v takšen tip oglaševanja za mala in tudi velika podjetja definitivno izplača. Če želite imeti večjo oglaševalsko izpostavljenost in ste pripravljeni plačati malce več boste svoje oglaševanje lahko izvedli na reklamnih tablah, ki so na bolj izpostavljenih lokacijah. Te so po navadi: glavne ulice, prometne ceste, avtoceste in v nekaterih primerih celo strehe in stene na bolj vidnih lokacijah.
Prednosti
Prednost reklamnih tabel je tudi ta, da jih mimoidoči vidijo tudi ponoči, saj jih je večina dobro osvetljenih, še posebej tiste ob prometnih avtocestnih poteh. Tudi, če imate večino svojega oglaševanja narejenega preko spleta v digitalni obliki so reklamne table vsekakor dobro dopolnilo, ki vam bo pomagalo pridobiti pozornost širše množice potrošnikov.
Pri oglaševanju na reklamnih tablah seveda morate biti pozorni na grafike, ki jih boste objavili za vaše oglaševanje, saj morajo te izstopati iz množice ostalih reklamnih tabel. Za vaše grafične materiale uporabljajte žive barve, velike napise, privlačne fotografije, ki spodbudijo pozitivna čustva, predvsem pa je pomembno da v le nekaj besedah ali celo s samo fotografijo potrošniku takoj prikažete, kako boste rešili njegov problem in mu olajšali življenje. S takšnim načinom oglaševanja nikakor ne morete zgrešiti.